Isnin, 8 Disember 2008

Melaram Dalam Studio!

Teringin pulak nak melaram dengan pakaian pengantin kat dalam studio. Ada satu studio di Seksyen 8, Shah Alam (Ryn's Avenue) yang menyediakan persalinan untuk orang yang 'comel' macam aku ni. So, apa lagi...aku tak tunggu lama, terus ajak abang jie pegi. Almaklumlah, bukan senang nak dapat studio yang menyediakan pakaian cantik sesuai dengan orang 'comel' ni. Hahahaha! Aku ni bab mekap, memang agak cerewet. Er...sangat cerewet sebenarnya! Sebab aku ada kemahiran dalam solekan ni walaupun tanpa sekeping sijil. Tapi bab menyerikan wajah ni, tak usah nak main-main la dengan aku. Memang susah nak satisfied kan aku ok? Eeeiiii...teruk tul pompuan ni! Hehehehe...tapi bila di Ryn's Avenue ni...segalanya buat aku puas hati. Dari layanan...pakaian sampai la ke solekannya...sangat memuaskan hati!

Maka dengan itu, bersalin-salin la dengan 3 persalinan mengikut pakej yang disediakan. Mula-mula dengan persalinan warna maroon...sangat cantik bajunya. Diikuti dengan warna kegemaran aku iaitu hijau tapi yang ni hijau epal. Lepas tu diakhiri pula dengan persalinan songket tabur warna ungu bijik kundang. Melaram habis la aku dan Abang Jie. Berhabis duit sikit takpe la, yang penting puas hati. Bukan selalu kan? kita kawin sekali seumur hidup. Even if berkali-kali (harap2 tak jadi kat aku), wajah kita dah lain, body pun dah lari...Walau apapun, terima kasih banyak-banyak buat Kak Ryn dan suami yang memang bagi layanan 1st Class untuk aku dan Abang Jie. Kalau nak tau...mekap je dah amik masa 1 jam...shooting 4 jam ok? Aduhai...macam ni la agaknya perasaan seorang model majalah ek? Mekap lama...shooting pun lama. Sangat memenatkan.


Well...inilah hasilnya...

Tiada ulasan: