Khamis, 28 Januari 2010

Happy Day To School!!!

Hari ni Alhamdulillah, Lala tak meragam time nak gi sekolah. Happy je sebab aku kata, kena gi sekolah. Kalau gi sekolah, baru boleh balik umah nenek...hari2 aku terpaksa cakap macam tu. kalau aku cakap terus-terang, dia akan nangis hingga teramat la sayu hati aku menengoknya.
Pagi ni, dia yang bangun sendiri, aku suruh gi mandi...dia mandi sambil nyanyi2 lagi kat dalam bilik air.


Lala dah siap...ready to school!



Dalam kete...Mak Uteh yang hantar gi tadika.



Bismillahirrahmanirrahim...nak masuk sekolah nih.

Okeh....Lala nak masuk kelas dah!

2 ulasan:

~chekuna~ berkata...

hai zura..lala nampak ceria..
pelan2 pujuk dia..lama2 dia ok la..

lanGit berdOsa berkata...

kak juar.. lala nie ur adopt doter ker? comel! i like her.. manja.. facebook np x add jaja?? add la dzhaphirra@yahoo.com